Μία νέα συνέντευξη έδωσε ο Θοδωρής Μαραντίνης και αναφέρθηκε τόσο στην επαγγελματική του πορεία με τους Onirama όσο και στην προσωπική του ζωή.
Ο γνωστός τραγουδιστής ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Εσύ τι μουσική ακούς;». Ο Θοδωρής Μαραντίνης, μεταξύ άλλων, μίλησε για τη διάλυση των Onirama και τη νέα αρχή στην καριέρα του, αλλά και τη σύγκριση του συγκροτήματός του με τις Melisses.
«Μετά από ένα σημείο οφείλεις να βάλεις μια άνω τελεία σε κάτι που ήταν πολύ όμορφο πριν αρχίσει να φθείρει. Θεωρώ ότι αν το αφήναμε κι άλλο θα άρχιζε να φθείρει, όχι αναγκαστικά λόγω των δικών μας σχέσεων αλλά και από εξωτερικούς παράγοντες που θα δημιουργούν μια άλλη συνθήκη που δεν μπορείς να λειτουργήσεις και θα έπρεπε είτε να αλλοιωθούμε για να μπορούμε να συνυπάρχουμε στην αλλαγή του περιβάλλοντος που εκεί παύεις να είσαι αυτό που ήσουν», είπε για το συγκρότημά του.
«Είναι πολύ δύσκολο να υπάρξω μετά από αυτό, είναι πάνω από τη μισή μου ζωή. Είναι μια νέα αρχή, που δεν είμαι 20 ετών αλλά ούτε το έκανα αυτό στο πικ του συγκροτήματος, όπως άλλοι. Εγώ το έκανα όταν ένιωσα έτοιμος. Υπάρχουν πολλοί που θα πουν ότι αν το έκανα πριν 10 χρόνια θα υπήρχε μια διαφορετική αντιμετώπιση και άλλη φορά», παραδέχτηκε ακόμα.
Επίσης αναφέρθηκε και σύγκριση που υπήρχε με τις Melisses.
«Η σύγκριση με τις Melisses δεν μας πείραζε. Είναι κάτι που γίνεται πάντα και πριν από εμάς υπήρχαν οι C:REAL και πριν από αυτούς οι Μπλε», είπε, ενώ υπογράμμισε ότι τους ξεπέρασαν οι Melisses επειδή αναζητούσαν τα μαζικά σουξέ.
«Θεωρώ ότι είχαν μια άλλη κατεύθυνση να κάνουν μαζικά σουξέ και νομίζω έτσι όπως το έστησαν με τους συνεργάτες που είχανε και τις επιλογές τους, μετά από ένα σημείο το έκαναν (σ.σ. μας ξεπέρασαν). Εμείς βλέπαμε τα πράγματα πάντα πιο ρομαντικά, πιο καλλιτεχνικά και ως συγκρότημα. Οι Μelisses μετά από ένα σημείο, κατά τη γνώμη μου, χάσανε το συγκρότημα και προσπαθούσαν να κάνουν σουξέ. Εμείς κάναμε 10 ολοκληρωμένους δίσκους, χωρίς τη σιγουριά τι παίζει το ραδιόφωνο πάντα. Αυτό έχει τα καλά και τα κακά του. Μπορεί σε εμπορικό επίπεδο τα τελευταία χρόνια να μην μας έκατσε τόσο πολύ, αλλά σε καλλιτεχνικό επίπεδο νιώθω ότι κάναμε ό,τι καλύτερο έχει κάνει ελληνικό συγκρότημα το τελευταίο καιρό», ανέφερε ο Θοδωρής Μαραντίνης.
Επίσης εξομολογήθηκε ότι στη δημόσια εικόνα του θα ήθελε να έχει καλύτερο έλεγχο.
«Η δημόσια εικόνα μου πέρασε διάφορα και λόγω της προσωπικής μου σχέσης και λόγω της καλλιτεχνικής μου ιδιότητας. Κάποια στιγμή έχασα τον έλεγχό της, οπότε νιώθω ότι τώρα έχοντας σαν οδηγό το παρελθόν, μπορώ στο παρόν τουλάχιστον να ελέγξω περισσότερο τη δημόσια εικόνα μου», είπε.
Τέλος ο Θοδωρής Μαραντίνης αναφέρθηκε και στο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε με το στομάχι του.
«Σίγουρα δεν βοηθάει το στρες και η στεναχώρια. Ζούμε σε μια αγχωτική κοινωνία όλοι, όσο λαμπερή και φανταχτερή φαίνεται η δουλειά μας έχει πολύ στρες και αγωνία από πίσω, θέλει γερό στομάχι που λένε. Οπότε νομίζω κάποια στιγμή που μου έπεσαν όλα μαζί και εμένα, κλατάρισε το σύστημα όλο σωματοψυχικά», δήλωσε ο γνωστός τραγουδιστής.
To άρθρο Θοδωρής Μαραντίνης: «Η δημόσια εικόνα μου πέρασε διάφορα και λόγω της προσωπικής μου σχέσης» δημοσιεύτηκε στο NewsIT .