Στις 3 Δεκεμβρίου, η πλατφόρμα αγορών Lyst έδωσε στη δημοσιότητα την ετήσια έκθεση «Year In Fashion», η οποία χαρτογραφεί τα πιο επιδραστικά brands και προϊόντα της χρονιάς, όπου ένα φαίνεται να ξεχώρισε.
Βασισμένη στην ανάλυση των αναζητήσεων των 160 εκατομμυρίων χρηστών της παγκοσμίως, ξεχώρισαν ορισμένα brands, προϊόντα αλλά και άτομα που ήταν τα πιο επιδραστικά της χρονιάς.
Ένα από τα brands στον χώρο της μόδας ανακηρύχθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ως «πρωτοπόρο brand» με αύξηση κατά 138% στις αναζητήσεις.