Η τολμηρή και σέξι εμφάνιση της Κέιτ Μος στο Παρίσι -Χωρίς σουτιέν και με δαντελένιο τοπ [εικόνες]

25 Ιουνίου 2026, 08:49
Μοιραστείτε το:
Η τολμηρή και σέξι εμφάνιση της Κέιτ Μος στο Παρίσι -Χωρίς σουτιέν και με δαντελένιο τοπ [εικόνες]

Η Κέιτ Μος εντυπωσίασε με την παρουσία της στην επίδειξη του Saint Laurent στην Εβδομάδα Μόδας Ανδρών στο Παρίσι. Εμφανίστηκε με ένα κομψό και προσεγμένο look, τραβώντας για ακόμη μία φορά όλα τα βλέμματα των φωτογράφων.

Η Κέιτ Μος επέλεξε ένα μαύρο δαντελένιο τοπ χωρίς σουτιέν, το οποίο συνδύασε με στενό μαύρο τζιν και κομψό σακάκι. Το σύνολό της ολοκληρώθηκε με ψηλοτάκουνα πέδιλα με λεπτά μαύρα λουράκια, προσθέτοντας ακόμη περισσότερη φινέτσα στην εμφάνισή της.

Δείτε την εμφάνιση της Κέιτ Μος στο Παρίσι, στο Bovary.gr

Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr

Η Κέιτ Μος εντυπωσίασε με την παρουσία της στην επίδειξη του Saint Laurent στην Εβδομάδα Μόδας Ανδρών στο Παρίσι. Εμφανίστηκε με ένα κομψό και προσεγμένο look, τραβώντας για ακόμη μία φορά όλα τα βλέμματα των φωτογράφων.

Η Κέιτ Μος επέλεξε ένα μαύρο δαντελένιο τοπ χωρίς σουτιέν, το οποίο συνδύασε με στενό μαύρο τζιν και κομψό σακάκι. Το σύνολό της ολοκληρώθηκε με ψηλοτάκουνα πέδιλα με λεπτά μαύρα λουράκια, προσθέτοντας ακόμη περισσότερη φινέτσα στην εμφάνισή της.

Δείτε την εμφάνιση της Κέιτ Μος στο Παρίσι, στο Bovary.gr

Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr



Scroll to Top