Η Βαλέρια Κουρούπη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Buongiorno» και μίλησε για την πορεία της στην υποκριτική, τη μητρότητα, αλλά και τη στάση της απέναντι στις αισθητικές παρεμβάσεις.
Η 52χρονη ηθοποιός αποκάλυψε πως δεν έχει επιλέξει να κάνει μπότοξ, εξηγώντας ότι για εκείνη η φυσική εκφραστικότητα του προσώπου αποτελεί βασικό εργαλείο της δουλειάς της. Όπως ανέφερε, οι απαιτήσεις των ρόλων που καλείται να υποδυθεί δεν της επιτρέπουν να περιορίσει τις εκφράσεις του προσώπου της, καθώς θεωρεί ότι αυτές είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ερμηνείας.
Παράλληλα, τόνισε πως αισθάνεται άνετα με την εικόνα της σήμερα και δεν νιώθει την ανάγκη να προχωρήσει σε αισθητικές παρεμβάσεις. Ωστόσο, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να έχει διαφορετική άποψη στο μέλλον, επισημαίνοντας ότι οι επιλογές αυτές είναι προσωπικές και μπορεί να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου.
«Δεν κάνω μπότοξ γιατί αλλιώς πώς θα μπορούσα να παίξω τον ωραίο ρόλο που μου έχουν δώσει για φέτος; Νιώθω άβολα με αυτό. Σήμερα νιώθω άνετα με αυτό που βλέπω, σε 5 χρόνια μπορεί να είμαι κάτι άλλο. Όταν με βλέπουν στον δρόμο μου λένε ότι δείχνω μικρότερη», είπε η Βαλέρια Κουρούπη.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η ηθοποιός αναφέρθηκε και στην απόφασή της να ακολουθήσει την υποκριτική. Όπως εξήγησε, αναζητούσε μια επαγγελματική πορεία που θα την έκανε να ξυπνά κάθε πρωί με χαρά και έτσι επέλεξε τη Δραματική Σχολή, θεωρώντας πως μέσα από την τέχνη θα μπορούσε να εξελιχθεί όχι μόνο ως ηθοποιός, αλλά και ως άνθρωπος.
Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε όταν μίλησε για τον 22χρονο γιο της, Οδυσσέα. Η ηθοποιός δήλωσε πως αισθάνεται περήφανη για τον άνθρωπο που έχει γίνει, σημειώνοντας ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια έδωσε προτεραιότητα στην ανατροφή του, λέγοντας αρκετές φορές «όχι» σε επαγγελματικές προτάσεις, ώστε να βρίσκεται ουσιαστικά δίπλα του.
«Ο γιος μου είναι 22 ετών και τώρα που μεγάλωσε και γυρνάω στο παρελθόν, βλέπω ότι έχω κάνει πολύ καλή δουλειά. Ήμουν πολύ εκεί και χρονικά και ποιοτικά. Είπα πολλά “όχι” για να είμαι κοντά του, χωρίς να έχω αυτό το κόλλημα της Ελληνίδας μάνας, η οποία δεν κάνει βήμα χωρίς τον γιο της. Ήθελα να είναι αυτόνομος και τώρα τον καμαρώνω. Θεωρώ ότι είμαι πολύ τυχερή που ήρθε αυτό το παιδί στη ζωή μου», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα: