
Σχεδόν το 80% των Αμερικανών ταξιδιωτών συνεχίζουν να εξαρτώνται από προγράμματα επιβράβευσης στα ταξίδια τους, όπως αποκαλύπτει η τελευταία έκθεση Barclays 2025 Travel Rewards and Loyalty Report.
Η τρίτη ετήσια έρευνα βασισμένη σε 1.000 Αμερικανούς ταξιδιώτες από την Wakefield Research, αποκαλύπτει πώς αξιοποιούν τα προγράμματα επιβράβευσης και τις πιστωτικές κάρτες co–branded για να μεγιστοποιήσουν την αξία.
Παράλληλα, υποστηρίζει ότι αντλούν έμπνευση από τις αγαπημένες τους εκπομπές και ταινίες για τους προορισμούς που επιλέγουν να ταξιδέψουν.
Το 79% των ταξιδιωτών εξαρτώνται από προγράμματα επιβράβευσης, ποσοστό αυξημενο σε σχέση με το 2024 και το 2023. Στην πραγματικότητα, το 82% των ταξιδιωτών αναγνωρίζει ότι θα έπρεπε να ταξιδέψει διαφορετικά ή καθόλου χωρίς ταξιδιωτικές ανταμοιβές.
Περισσότεροι από τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών έχουν επιλέξει ή θέλουν να επιλέξουν έναν ταξιδιωτικό προορισμό λόγω μιας αγαπημένης τηλεοπτικής εκπομπής ή ταινίας, με το 40% να το έχει κάνει και το 30% να θέλει να το κάνει αυτό. Οι υπηρεσίες streaming και η binge–watching πιθανότατα τροφοδοτούν την τάση “set–jetting“, καθώς η Γενιά Z και οι Millennials επηρεάστηκαν περισσότερο στην επιλογή προορισμών με βάση τις τοποθεσίες τηλεοπτικών και κινηματογραφικών ταινιών (81%) από τη Γενιά X (71%) και τους Baby Boomers (40%).
Οι Millennials χρησιμοποιούν περισσότερο μεθόδους που επικεντρώνονται στις ανταμοιβές για να επεκτείνουν τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό (72%) και είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν στρατηγικά τεχνικές για να κερδίσουν περισσότερους πόντους (94%) σε σύγκριση με άλλες γενιές. Η Γενιά X και οι Millennials πρωτοστατούν με 85%, ακολουθούμενες από τους Boomers με 80% και τη Γενιά Z με 75%, γεγονός που υποδηλώνει συνεχή αύξηση των εγγραφών στα προγράμματα επιβράβευσης καθώς οι νεότερες γενιές αποκτούν εμπειρία και οικονομική οξυδέρκεια.
Οι άνδρες προτιμούν τις ανταμοιβές που βασίζονται στην αποκλειστικότητα (π.χ. αναβαθμίσεις), ενώ οι γυναίκες προτιμούν τις ανταμοιβές που βασίζονται στην άνεση και την ευκολία (π.χ. δωρεάν παραδοτέες αποσκευές).
Οι γονείς είναι η δημογραφική ομάδα με τις περισσότερες γνώσεις σχετικά με τις ανταμοιβές και έχουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις εταιρείες κρουαζιέρας, με έναν στους πέντε να έχει ήδη εγγραφεί σε πρόγραμμα επιβράβευσης εταιρειών κρουαζιέρας. Συμφωνούν σε μεγάλο βαθμό ότι η απόκτηση ανταμοιβών (67%) και η μείωση του κόστους (63%) είναι τα κορυφαία οφέλη των προγραμμάτων πιστότητας.
The post Τι «οδηγεί» τις τάσεις στα ταξίδια των Αμερικανών appeared first on Tourism Today.