
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Το 2026 πρόκειται να αλλάξει σημαντικά τον τρόπο που ταξιδεύουμε. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Skyscanner, οι προτεραιότητες των τουριστών σχετικά με το τι θέλουν να αποκομίσουν από τις διακοπές τους αλλάζουν, όπως και οι συνήθειες κράτησης που έχουν.
Από την κράτηση ενός ολόκληρου ταξιδιού μόνο για το ξενοδοχείο και την επιδρομή στο μίνι μάρκετ για σνακ μέχρι την απόδραση στα βουνά και τα ταξίδια για να γνωρίσετε νέους ανθρώπους, οι πέντε αυτές τάσεις θα κυριαρχήσουν.
Την επόμενη χρονιά, περισσότεροι ταξιδιώτες θα στραφούν σε σούπερ μάρκετ, αυτόματους πωλητές και καταστήματα ψιλικών όταν εξερευνούν την γαστρονομική κουλτούρα ενός προορισμού.
Από τα περίτεχνα αυτόματα μηχανήματα πώλησης του Τόκιο μέχρι τα προσυσκευασμένα σνακ στις τοπικές αλυσίδες παντοπωλείων, οι ταξιδιώτες αναζητούν πέρα από τα εστιατόρια για να αποκτήσουν μια αίσθηση της γαστρονομικής παράδοσης ενός τόπου.
Τα ορεινά μονοπάτια σε όλο τον κόσμο έχουν δει σημαντική αύξηση στη δραστηριότητα από τους καλοκαιρινούς ταξιδιώτες το 2025, σύμφωνα με την πλατφόρμα εξερεύνησης υπαίθρου AllTrails, συμπεριλαμβανομένου του Rob Roy Glacier Track στη Νέα Ζηλανδία, του Palm Jungle Loop Track στην Αυστραλία και του Laguna Cinco Hermanos σε Αργεντινή.
Η ανάγνωση και τα ταξίδια είναι άρρηκτα συνδεδεμένα. Τα ταξίδια με επίκεντρο τη λογοτεχνία αναμένεται επίσης να αποτελέσουν σημαντική τάση το 2026.
Όσον αφορά τις κορυφαίες εμπειρίες του είδους οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο, να:
Του χρόνου ένας αυξανόμενος αριθμός τουριστών, θα δώσει προτεραιότητα στη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων, στο επόμενο ταξίδι του.
Από τα ραντεβού εν κινήσει, μέχρι τη γνωριμία με νέους φίλους και την εξερεύνηση ενός προορισμού με έναν ντόπιο, το θέμα των αποδράσεων του χρόνου θα είναι η σύνδεση.
Περισσότερο από ποτέ, τα ξενοδοχεία γίνονται λόγος για να ταξιδέψετε του χρόνου, όχι απλώς ένα μέρος για να ξεκουραστείτε.
Οι ταξιδιώτες που επιλέγουν έναν προορισμό με βάση το ξενοδοχείο δήλωσαν ότι το έκαναν επειδή το κατάλυμα δίνει τον τόνο για όλες τις διακοπές. Μπορούν να χαλαρώσουν σε ένα μέρος χωρίς να μετακινούνται και τους επιτρέπει να αποδράσουν πλήρως από την καθημερινότητα.
The post Skyscanner: Οι 5 μεγαλύτερες τάσεις στα ταξίδια της επόμενης χρονιάς appeared first on Tourism Today.