
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Στην κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η Airbnb στο μέλλον, αναφέρθηκε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Brian Chesky, μιλώντας στο συνέδριο Communacopia & Technology στις ΗΠΑ.
Επικεντρώθηκε τρεις βασικές προτεραιότητες, την τεχνητή νοημοσύνη (AI), την κοινότητα και τη μετατροπή της σε μια πλατφόρμα που θα καλύπτει «τα πάντα»
«Θα χρειαστεί χρόνος, είπε χαρακτηριστικά. Αυτό δεν θα είναι κάτι που θα συμβεί σε δύο ή τρία χρόνια. Είναι κάτι που θα συμβεί την επόμενη δεκαετία».
Επανέλαβε τον ενθουσιασμό του για το μέλλον της εταιρείας έχοντας κατά νου αυτές τις στρατηγικές προτεραιότητες.
«Αν είμαστε πραγματικά επιτυχημένοι, νομίζω ότι θα είμαστε μια από τις εφαρμογές με τις οποίες οι άνθρωποι έχουν την πιο συναισθηματική σύνδεση, τόνισε ο επικεφαλής.
Νομίζω ότι υπάρχουν τόσες πολλές ευκαιρίες την επόμενη δεκαετία για να αποτελέσει η Airbnb ένα καθοριστικό κομμάτι της ζωής των ανθρώπων».
Ο Brian Chesky είπε ότι ελπίζει να «κάνει τον κόσμο λίγο μικρότερο» γεφυρώνοντας την τεχνολογία και τον φυσικό κόσμο.
Η πρώτη προτεραιότητα που περιέγραψε είναι να «μετατρέψει την Airbnb από μια εφαρμογή προ-τεχνητής νοημοσύνης στην πρώτη ή σε μία από τις πρώτες, πραγματικά εγγενείς εφαρμογές AI.
Το ChatGPT δεν είναι μια εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη. Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, αλλά η διεπαφή του είναι η διεπαφή που θα υπήρχε πριν από την τεχνητή νοημοσύνη. Δημιουργήσαμε τον κινητήρα τζετ. Δεν έχουμε δημιουργήσει ακόμα το αεροπλάνο.
Θέλουμε λοιπόν να δημιουργήσουμε μία από τις πρώτες πραγματικά τεχνητές διεπαφές που έχουν κατασκευαστεί για να υποστηρίζουν αυτά τα ισχυρά μοντέλα».
Η πλατφόρμα, στοχεύει στη δημιουργία του «απόλυτου» concierge τεχνητής νοημοσύνης για ταξίδια και για μια ζωή.
Σύμφωνα με τον Brian Chesky, η τεχνολογία θα είναι τόσο ισχυρή όσο οποιοδήποτε chatbot, επειδή η Airbnb σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την ακριβή, υπάρχουσα τεχνολογία. Ωστόσο, είπε ότι προορίζεται να είναι εξατομικευμένη.
Η δεύτερη προτεραιότητα είναι «να μετατρέψουμε την Airbnb από μια αγορά ενοικιαζόμενων καταλυμάτων σε μια παγκόσμια κοινότητα όπου μπορείτε να ταξιδεύετε και να ζείτε οπουδήποτε», δήλωσε. Σημείωσε ότι η Airbnb δεν προσπαθεί να είναι μια αγορά αλλά μια κοινότητα.
«Θα υποστήριζα ότι το κοινωνικό δίκτυο είναι το πιο επιτυχημένο προϊόν στην ανθρώπινη ιστορία που εφευρέθηκε. Το 2012, η κοινωνική δικτύωση έγινε μέσο και οι φίλοι έγιναν οι ακόλουθοι. Αντί να συνδέεστε, αρχίσατε να παίζετε. Ξαφνικά, δεν υπάρχουν πλέον κοινωνικά δίκτυα. Δεν υπάρχει τρόπος να συνδεθείς με ανθρώπους».
Η Airbnb δεν προσπαθεί να δημιουργήσει ένα κοινωνικό δίκτυο με την παραδοσιακή έννοια, όπως για παράδειγμα το Facebook.
Αντίθετα, ενδιαφέρεται να δημιουργήσει κάτι «σαν ένα κοινωνικό δίκτυο στον πραγματικό κόσμο» που μπορεί να συνδέσει χρήστες με άτομα και κοινότητες καθώς αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες.
Η τρίτη προτεραιότητα είναι η επέκταση πέρα από την προέλευση της Airbnb. Ο Brian Chesky δήλωσε ότι ο στόχος του είναι «ουσιαστικά να μετατραπεί από βραχυχρόνιες μισθώσεις σε ένα ολόκληρο οικοσύστημα, όπως η Amazon, όπου μπορούμε να πουλήσουμε σημαντικά περισσότερα από ενοικιαζόμενα καταλύματα διακοπών, σπίτια, υπηρεσίες, εμπειρίες και πολλά πράγματα που δεν έχουμε ακόμη ανακοινώσει».
Υπογράμμισε, ότι τα τελευταία πέντε χρόνια η εταιρεία έχει κάνει πολλή δουλειά για να μεταμορφωθεί από μια πλατφόρμα ενοικίασης κατοικιών για διακοπές σε μια «πλατφόρμα για τα πάντα».
Για να το πετύχει αυτό, είπε ότι η Airbnb έπρεπε να ξεκινήσει από το μηδέν.
Η κυκλοφορία των υπηρεσιών Airbnb και η επανεκκίνηση των κατηγοριών Εμπειριών σηματοδότησε την επίσημη είσοδο σε αυτόν τον χώρο των «πάντων».
«Δεν υπάρχει ενιαίο κατάστημα για υπηρεσίες, ειδικά για υπηρεσίες που βασίζονται στη φιλοξενία. Και ξεκινήσαμε με ταξιδιωτικές υπηρεσίες. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να πάμε πολύ περισσότερο, είπε ο Brian Chesky.
Αλλά δεν περιοριζόμαστε μόνο σε αυτό. Έχουμε και μακροχρόνιες κατοικίες στις οποίες ασχολούμαστε. Οι κατοικίες, όπως οι βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις, είναι μια πολύ μικρότερη αγορά από τις μακροχρόνιες ενοικιάσεις, και ακόμη και αν δεν έχουμε το ίδιο μερίδιο αγοράς, υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία για μακροχρόνιες διαμονές».
Ο επικεφαλής, όρισε επίσης τα ξενοδοχεία ως τομέα ευκαιρίας για την πλατφόρμα, κάτι που ανέφερε στην ανακοίνωση των κερδών του δεύτερου τριμήνου της εταιρείας τον Αύγουστο και είναι κάτι που έγινε ακόμη πιο ξεκάθαρη με την ανακοίνωση της εταιρείας για την αλλαγή των τελών παροχής υπηρεσιών νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι.
Συνολικά, θέλει η Airbnb να γίνει μια «πλατφόρμα για όλα όσα χρειάζεστε για να ταξιδέψετε και να ζήσετε σε όλο τον κόσμο -όχι μόνο για να ταξιδέψετε- αλλά για να ταξιδέψετε και να ζήσετε».
Προβλέπει επίσης ότι θα περιλαμβάνει «δεκάδες» επιχειρήσεις καθώς τα πράγματα προχωρούν.
«Η Airbnb έχει πρόσβαση από 1,6 δις συσκευές ετησίως, επισήμανε. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες και αυτές οι επιχειρήσεις είναι μόνο η αρχή».
The post Σε τι πλατφόρμα μεταμορφώνεται η Airbnb appeared first on Tourism Today.