
Σύνταξη: tourismtoday.gr
«Βρείτε το πομάλο σας», ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες η νέα καμπάνια της Κροατίας. Ο όρος «πομάλο» προέρχεται από τις Δαλματικές ακτές και είναι πολύ της μόδας αυτή τη στιγμή.
Η έκφραση και ο τρόπος ζωής επικεντρώνεται στην επιβράδυνση, τη χαλάρωση και να ζήσετε τη στιγμή.
Όπως πολλές χώρες με overtourism, η Κροατία επιδιώκει να μετριάσει τον αντίκτυπο στα αγαπημένα των επισκεπτών ενθαρρύνοντας τους να αναζητήσουν τα λιγότερο γνωστά αξιοθέατα της.
Έχοντας αυτό κατά νου, το Κροατικό Συμβούλιο Τουρισμού ξεκίνησε την τουριστική εκστρατεία «Find Your Pomalo».
Είναι μία πρόσκληση να ανακαλύψουν οι επισκέπτες της ξανά τις πιο απλές απολαύσεις της ζωής και να υιοθετήσουν έναν πιο αργό ρυθμό, εξερευνώντας παράλληλα τις ακτές, τα χωριά και τα νησιά της χώρας.
«Παρατηρούμε αυξημένη ζήτηση για τοπικά έθιμα και έναν ειρηνικό τρόπο ζωής, παράλληλα με αυθεντικές εμπειρίες, δήλωσε ο Kristjan Staničić, Διευθυντής του Εθνικού Τουριστικού Οργανισμού της Κροατίας.
Η τάση slow travel αυξάνεται. Οι ταξιδιώτες θέλουν να συνδεθούν με παρθένα μέρη και να ηρεμήσουν τις σκέψεις τους».
Η καμπάνια κυκλοφορεί αποκλειστικά σε κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok, το Instagram, το Facebook και το YouTube, με κεντρικό στοιχείο το καθηλωτικό περιεχόμενο βίντεο και την αφήγηση ιστοριών που δημιουργούνται από χρήστες.
Το πομάλο είναι κάτι περισσότερο από ένα σλόγκαν, είναι μια ταξιδιωτική νοοτροπία. Μέσα από προσεκτικά σχεδιασμένα οπτικά εφέ, η καμπάνια παρουσιάζει γραφικά παράκτια χωριά, χαλαρά γεύματα σε εξωτερικό χώρο, μονοπάτια στη φύση και πολιτιστική εμβάθυνση ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να βρουν τη δική τους ερμηνεία αυτού του lifestyle.
Επίσης, αξιοποιεί ευρύτερες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2025, όπως η ψηφιακή αποτοξίνωση, ο τουρισμός ευεξίας και η επιστροφή σε ουσιαστικές εμπειρίες αντί για τις bucket list.
Μια σειρά από βίντεο παρουσιάζουν τον τρόπο ζωής των πομάλο που περπατούν ξυπόλητοι κατά μήκος μιας παραλίας στο ηλιοβασίλεμα, διαβάζουν ένα βιβλίο στη σκιά μιας ελιάς, δαγκώνουν ένα ώριμο ροδάκινο στην αγορά ή παίζουν χαρτιά με τους κατοίκους της περιοχής.
Η καμπάνια θα είναι διαθέσιμη μέχρι τα τέλη Αυγούστου και στοχεύει στις βασικές αγορές προέλευσης της Κροατίας. Οι ταξιδιώτες καλούνται να συμμετάσχουν στο κίνημα χρησιμοποιώντας το hashtag #FindYourPomalo και μοιράζοντας τις στιγμές της ανακάλυψης.
The post Σε τι ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες η νέα καμπάνια της Κροατίας appeared first on Tourism Today.