Το υψηλό επίπεδο πρόθεσης οικογενειακών ταξιδίων των Αμερικανών καταγράφει νέα μελέτη από το Σύνδεσμο Οικογενειακών Ταξιδιών (Family Travel Association), το Good Housekeeping και το Κέντρο Φιλοξενίας Jonathan M. Tisch της Σχολής Επαγγελματικών Σπουδών του NYU.
Ειδικότερα, αναφέρεται ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί (92%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με τα παιδιά ή τα εγγόνια τους τον επόμενο χρόνο.
Η Έρευνα Οικογενειακών Ταξιδίων των ΗΠΑ του 2025 σε σχεδόν 1.600 γονείς και παππούδες-γιαγιάδες αποκαλύπτει πώς εξελίσσονται οι προτιμήσεις για αυτού του είδους ταξίδια καθώς το εν λόγω τμήμα της αγοράς συνεχίζει την ανάπτυξή του μετά την πανδημία.
Όσον αφορά στα οικογενειακά ταξίδια, μεγάλη είναι η επιρροή των «kidfluencer» σε αυτά. Ο όρος δεν αναφέρεται σε όσους χορεύουν στο TikTok, αλλά έχει να κάνει με τη συμμετοχή των παιδιών στη διαδικασία σχεδιασμού ταξιδιών.
Στις «παλιές εποχές», οι γονείς ή οι παππούδες και οι γιαγιάδες συγκέντρωναν την οικογένεια και ανακοίνωναν τον επόμενο προορισμό των διακοπών τους. Ωστόσο, σύμφωνα με το FTA, αυτές οι εποχές έχουν περάσει.
Σήμερα, τα παιδιά έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με προορισμούς και εμπειρίες σε όλο τον κόσμο μέσω του διαδικτύου, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των πλατφορμών streaming.
Το αποτέλεσμα είναι ότι τα νεότερα μέλη της οικογένειας – ιδιαίτερα εκείνα ηλικίας 7-18 ετών – έχουν ισχυρές απόψεις για το πού πηγαίνουν οι οικογενειακές τους διακοπές, μια δυναμική γνωστή ως “kidfluence”.
Πολλοί γονείς απάντησαν ότι τα παιδιά τους συμμετείχαν ενεργά στον προγραμματισμό των οικογενειακών διακοπών τους.
Η μέση οικογένεια δαπάνησε περίπου 8.000 δολάρια σε ταξίδια το 2024. Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι το 81% των οικογενειών σχεδιάζει να διατηρήσει – ή ακόμα και να αυξήσει – τα έξοδά της για εγχώρια ταξίδια φέτος. Ωστόσο, το 73% των ερωτηθέντων σημείωσε επίσης ότι η προσιτή τιμή παραμένει μια πρόκληση.
Αντί να αποφεύγουν τα ταξίδια λόγω κόστους, περίπου το 50% των οικογενειών δήλωσαν ότι αναζητούν λύσεις εξοικονόμησης χρημάτων, όπως η κράτηση καταλύματος με κουζίνα ή ο περιορισμός του αριθμού των αξιοθέατων επί πληρωμή σε έναν προορισμό.
Η FTA αναφέρει επίσης ότι οι οικογένειες με παιδιά με ειδικές ανάγκες ταξιδεύουν πιο συχνά και ξοδεύουν περισσότερα από τον μέσο όρο. Ωστόσο, η συμπερίληψη παραμένει μια σημαντική πρόκληση, με τις οικογένειες να επικαλούνται ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια, την εκπαίδευση και την προσβασιμότητα.
Πολλές οικογένειες δεν συνειδητοποιούν την αξία της συνεργασίας με έναν επαγγελματία ταξιδιών, κάτι που αντικατοπτρίζεται στο γεγονός ότι μόνο το 19% των γονέων που συμμετείχαν σε έρευνα της FTA έκαναν κράτηση για ένα οικογενειακό ταξίδι με έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο τα τελευταία τρία χρόνια.
Τα καλά νέα είναι ότι το 61% δήλωσε ότι θα σκεφτόταν να χρησιμοποιήσει συμβούλους στο μέλλον, επικαλούμενο τη διαθεσιμότητα αξιόπιστης βοήθειας εάν κάτι πάει στραβά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
The post Πώς διαμορφώνονται οι προτιμήσεις για οικογενειακά ταξίδια των Αμερικανών appeared first on Tourism Today.