Σύνταξη: tourismtoday.gr
Στο 4,4% αυξήθηκαν τα έσοδα σε TUI Group το 2025 και διαμορφώθηκαν στα 24,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του #TUIresults:
Η ισχυρή οικονομική απόδοση δημιουργεί τη βάση για νέα πολιτική μερισμάτων:
Η TUI συνεχίζει την στρατηγική της πορεία ανάπτυξης και ενισχύει την παρουσία της σε μία από τις πιο δυναμικές αγορές ταξιδιών στον κόσμο, σε Ασία.
Με 24 ξενοδοχεία που λειτουργούν ήδη σε όλη την Κίνα και τη Νοτιοανατολική Ασία και 29 επιπλέον έργα που έχουν προγραμματιστεί, η TUI Hotels & Resorts οδεύει προς σημαντική ανάπτυξη στην περιοχή. Αυτό σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο στην επέκταση της:
Το πρώτο ROBINSON club resort στην Κίνα – ένα εμβληματικό έργο στο ιστιοπλοϊκό λιμάνι Meifan στην Πράσινη Ζώνη Επίδειξης του Δέλτα του ποταμού Yangtze, με στόχο να ανοίξει τον Ιανουάριο του 2029.
Η TUI BLUE αναπτύσσεται με ένα νέο ξενοδοχείο στην Κίνα και το πρώτο ξενοδοχείο της μάρκας στην Ιαπωνία, που θα βρίσκεται σε μια δημοφιλή χιονοδρομική περιοχή. Και τα δύο εγκαίνια έχουν προγραμματιστεί για το 2026.
Η TUI SUNEO κάνει το ντεμπούτο της στο Βιετνάμ – προσφέροντας στους διεθνείς επισκέπτες εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής, με προγραμματισμένο άνοιγμα το 2026.
Όπως δήλωσε ο Sebastian Ebel, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου TUI, “μέσω της επέκτασης των ξενοδοχείων μας στην Ασία, στοχεύουμε σκόπιμα σε νέες ομάδες πελατών, καλωσορίζουμε επιπλέον επισκέπτες και ενισχύουμε την ανεξαρτησία μας από τις ευρωπαϊκές εγχώριες αγορές.”
Συνδυάζοντα “το χαμόγελο της TUI” με την επιτυχημένη σειρά ρούχων της δανέζικης μάρκας αθλητισμού και lifestyle Hummel, ο ταξιδιωτικός πάροχος προσφέρει μια πρώτη κοινή συλλογή για δρομείς μαραθωνίου, παίκτες ποδοσφαίρου και πελάτες της σε όλο τον κόσμο.
Στόχος της εταιρείας είναι “να συνεργαστούμε στενά στο μέλλον και να αναπτύξουμε περαιτέρω συλλογές. Όλα αυτά τα είδη μπορούν να αγοραστούν στο TUI Lifestyle Shop.”
The post Πού κινήθηκαν τα έσοδα σε TUI Group το 2025 appeared first on Tourism Today.