Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι ταξιδιώτες από τα ξενοδοχεία σε ΗΠΑ

15 Ιουλίου 2025, 18:01
Μοιραστείτε το:
Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι ταξιδιώτες από τα ξενοδοχεία σε ΗΠΑ

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι τουρίστες αισθάνονται ολοένα και περισσότερο ότι απολαμβάνουν επιπλέον αξία στα ξενοδοχεία των ΗΠΑ, σύμφωνα με τη μελέτη North America Hotel Guest Guest Index (NAGSI) 2025 από την JD Power.

Η μελέτη μετρά τη συνολική ικανοποίηση επισκεπτών ξενοδοχείου με βάση την απόδοση σε επτά βασικές διαστάσεις -της αξίας, του δωματίου, των υπηρεσιών προσωπικού, των εγκαταστάσεων, των επικοινωνιών και της συνδεσιμότητας, καθώς και των τροφίμων και ποτών- σε εννέα τομείς που κυμαίνονται από luxury έως economy κατηγορία.

Παρά το γεγονός ότι η μέση ημερήσια τιμή για ένα δωμάτιο ξενοδοχείου στις ΗΠΑ έφτασε στο ιστορικό υψηλό των 158,67 δολαρίων το 2024, τα καθαρά και καλοσχεδιασμένα δωμάτια, οι πανταχού παρούσες παροχές -όπως οι έξυπνες τηλεοράσεις και οι φιλικές προς το χρήστη εφαρμογές για κινητά- συμβάλλουν στην αύξηση της ικανοποίησης των ταξιδιωτών.

Οι αντιλήψεις των πελατών ξενοδοχείων για την αξία που λαμβάνεται για την καταβληθείσα τιμή διανυκτέρευσης αυξήθηκαν σε κάθε τμήμα.
Τα πιο σημαντικά κέρδη σε ετήσια βάση να σημειώνονται στις κατηγορίες upscale, midscale και economy κατηγορίας.

Τι αναζητούν οι επισκέπτες από τα ξενοδοχεία

«Οι επενδύσεις των ιδιοκτητών και των διαχειριστών ξενοδοχείων στη διακόσμηση και την επίπλωση των δωματίων, εκτός από τις ανακαινίσεις των μπάνιων, αποδίδουν με την αύξηση της ικανοποίησης, , δήλωσε η Andrea Stokes, επικεφαλής του τμήματος φιλοξενίας στην JD Power.

Ένας τομέας στον οποίο τα ξενοδοχεία μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την ικανοποίηση των επισκεπτών χωρίς τεράστιες κεφαλαιουχικές δαπάνες είναι με τεχνολογία όπως οι έξυπνες τηλεοράσεις και τα ενημερωμένα συστήματα ελέγχου θερμοκρασίας δωματίου.

Τα ταξίδια γίνονται όλο και πιο περίπλοκα με την πιθανότητα καθυστερήσεων πτήσεων ή αυξημένης κυκλοφορίας, επομένως οι επισκέπτες θέλουν τα ξενοδοχεία να παρέχουν τις ανέσεις του σπιτιού τους».

Τι αυξάνει την ικανοποίηση επισκεπτών ξενοδοχείου

  • Στην εποχή του streaming, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι επισκέπτες των ξενοδοχείων θέλουν να τους υποδέχεται μια έξυπνη τηλεόραση. Το 40% των ταξιδιωτών επιλέγει την «έξυπνη τηλεόραση/δυνατότητα streaming ψυχαγωγίας» ως απαραίτητη έναντι του «καλού να την έχω», από 21% το 2019.
  • Το 72% δήλωσε ότι το δωμάτιο του περιλάμβανε smart TV. Το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο από 39% το 2019. 6 στους 10 χρησιμοποίησαν την smart TV κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
  • Η ικανοποίηση των επισκεπτών βελτιώθηκε σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε τομείς όπως η επίπλωση και η διακόσμηση (+,05 μονάδες), η κατάσταση των εξαρτημάτων μπάνιου (+,05) και η άνεση του κρεβατιού (+,04).
  • Οι χρήστες εφαρμογών ξενοδοχείων αναφέρουν υψηλότερη ικανοποίηση, με μέση βαθμολογία 699 (σε κλίμακα 1.000 βαθμών), η οποία είναι 68 μονάδες υψηλότερη από εκείνους που δεν χρησιμοποιούν την εφαρμογή για κινητά της επωνυμίας του ξενοδοχείου τους.

Τι μειώνει την ικανοποίηση επισκεπτών ξενοδοχείου

Τα προβλήματα που κυμαίνονται από οσμές και δυνατό θόρυβο έως προβλήματα κατά το check-in μπορούν να μειώσουν την ικανοποίηση.

  • Παρ ‘όλα αυτά, η φετινή μελέτη δείχνει ότι είναι σχετικά σπάνια. Εμφανίζονται μόνο στο 12% των περιπτώσεων σε όλες τις αξιολογημένες διαμονές ξενοδοχείων.
  • Σε αυτά τα περιστατικά, ωστόσο, η ικανοποίηση των επισκεπτών μειώθηκε δραματικά, με πτώση στη βαθμολογία κατά 217 μονάδες στις 460 από 677.

Οι επωνυμίες ξενοδοχείων με την υψηλότερη ικανοποίηση πελατών

  • Το Ritz-Carlton κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση στην κατηγορία  luxury ξενοδοχείων για το 2025 με βαθμολογία 779, ξεπερνώντας το The Luxury Collection, το οποίο κατέλαβε την πρώτη θέση το 2024.
  • Η Omni Hotels & Resorts κατέκτησε την upper upscale με κορυφαία βαθμολογία ικανοποίησης 731.
  • Τα Drury Hotels (738) κατέλαβαν την υψηλότερη θέση στο τμήμα upscale καταλυμάτων.
  • Το Hyatt House (705) τερμάτισε πρώτο στην upper κατηγορία παρατεταμένης διαμονής για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.

Άλλοι επαναλαμβανόμενοι νικητές για το 2025 περιλαμβάνουν τα Home2 Suites by Hilton (upper midscale/midscale παρατεταμένης διαμονής), Tru by Hilton (midscale), Microtel by Wyndham (economy) και WoodSpring Suites (economy παρατεταμένης διαμονής).
Και οι τέσσερις επωνυμίες κέρδισαν τις αντίστοιχες κατηγορίες τους για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

Το Hampton by Hilton (694) κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των brands στο upper midscale τμήμα.

The post Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι ταξιδιώτες από τα ξενοδοχεία σε ΗΠΑ appeared first on Tourism Today.



Scroll to Top