
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι τουρίστες αισθάνονται ολοένα και περισσότερο ότι απολαμβάνουν επιπλέον αξία στα ξενοδοχεία των ΗΠΑ, σύμφωνα με τη μελέτη North America Hotel Guest Guest Index (NAGSI) 2025 από την JD Power.
Η μελέτη μετρά τη συνολική ικανοποίηση επισκεπτών ξενοδοχείου με βάση την απόδοση σε επτά βασικές διαστάσεις -της αξίας, του δωματίου, των υπηρεσιών προσωπικού, των εγκαταστάσεων, των επικοινωνιών και της συνδεσιμότητας, καθώς και των τροφίμων και ποτών- σε εννέα τομείς που κυμαίνονται από luxury έως economy κατηγορία.
Παρά το γεγονός ότι η μέση ημερήσια τιμή για ένα δωμάτιο ξενοδοχείου στις ΗΠΑ έφτασε στο ιστορικό υψηλό των 158,67 δολαρίων το 2024, τα καθαρά και καλοσχεδιασμένα δωμάτια, οι πανταχού παρούσες παροχές -όπως οι έξυπνες τηλεοράσεις και οι φιλικές προς το χρήστη εφαρμογές για κινητά- συμβάλλουν στην αύξηση της ικανοποίησης των ταξιδιωτών.
Οι αντιλήψεις των πελατών ξενοδοχείων για την αξία που λαμβάνεται για την καταβληθείσα τιμή διανυκτέρευσης αυξήθηκαν σε κάθε τμήμα.
Τα πιο σημαντικά κέρδη σε ετήσια βάση να σημειώνονται στις κατηγορίες upscale, midscale και economy κατηγορίας.
«Οι επενδύσεις των ιδιοκτητών και των διαχειριστών ξενοδοχείων στη διακόσμηση και την επίπλωση των δωματίων, εκτός από τις ανακαινίσεις των μπάνιων, αποδίδουν με την αύξηση της ικανοποίησης, , δήλωσε η Andrea Stokes, επικεφαλής του τμήματος φιλοξενίας στην JD Power.
Ένας τομέας στον οποίο τα ξενοδοχεία μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την ικανοποίηση των επισκεπτών χωρίς τεράστιες κεφαλαιουχικές δαπάνες είναι με τεχνολογία όπως οι έξυπνες τηλεοράσεις και τα ενημερωμένα συστήματα ελέγχου θερμοκρασίας δωματίου.
Τα ταξίδια γίνονται όλο και πιο περίπλοκα με την πιθανότητα καθυστερήσεων πτήσεων ή αυξημένης κυκλοφορίας, επομένως οι επισκέπτες θέλουν τα ξενοδοχεία να παρέχουν τις ανέσεις του σπιτιού τους».
Τα προβλήματα που κυμαίνονται από οσμές και δυνατό θόρυβο έως προβλήματα κατά το check-in μπορούν να μειώσουν την ικανοποίηση.
Άλλοι επαναλαμβανόμενοι νικητές για το 2025 περιλαμβάνουν τα Home2 Suites by Hilton (upper midscale/midscale παρατεταμένης διαμονής), Tru by Hilton (midscale), Microtel by Wyndham (economy) και WoodSpring Suites (economy παρατεταμένης διαμονής).
Και οι τέσσερις επωνυμίες κέρδισαν τις αντίστοιχες κατηγορίες τους για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Το Hampton by Hilton (694) κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των brands στο upper midscale τμήμα.
The post Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι ταξιδιώτες από τα ξενοδοχεία σε ΗΠΑ appeared first on Tourism Today.