Ταξίδια
Πόσο εμπιστεύονται οι Γάλλοι ταξιδιώτες, την τεχνητή νοημοσύνη
11 Σεπτεμβρίου 2025, 21:02
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η εικόνα για τους ταξιδιώτες από τη
Γαλλία, είναι ποικιλόμορφη ως προς την χρήση της τεχνολογίας, σύμφωνα με τα δεδομένα.
- Το 81% είναι ενθουσιασμένο με την AI, το 65% είναι εξοικειωμένο και το 79% θέλει να την ενσωματώσει στα ταξιδιωτικά του σχέδια.
- Παρά τον εκτεταμένο ενθουσιασμό, μόνο το 4% την εμπιστεύεται πλήρως.
- Η πλειονότητα (91%) έχει τουλάχιστον μία ανησυχία σχετικά με τις επιπτώσεις της.
- Μόνο το 7% αισθάνεται άνετα με την AI να λαμβάνει αποφάσεις ανεξάρτητα. Αυτό δείχνει ότι θέτουν σαφή όρια όσον αφορά την παροχή πλήρους ελέγχου στις αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
- Το 79% θέλει να την χρησιμοποιήσει στον μελλοντικό προγραμματισμό για αποδράσεις.
- Βοηθούς AI επιλέγει το 11%, με το εργαλείο να θεωρείται πλέον πιο αξιόπιστη πηγή από τους ταξιδιωτικούς bloggers (8%) και τους influencers σε social media (4%).
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ενσωματωθεί βαθιά στην καθημερινή ζωή των κατοίκων στην χώρα της
Ευρώπης.
Το 94% χρησιμοποιεί αναζήτηση με ΑΙ, το 72% χρησιμοποιεί τις προτάσεις της και το 58% αλληλεπιδρά με εργαλεία γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.
Ο αυξανόμενος ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια
- Η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται γρήγορα κεντρικό κομμάτι της τουριστικής εμπειρίας, με το 59% των Γάλλων να εκτιμά ότι ο αυτοματοποιημένος προγραμματισμός στα ταξίδια θα γίνει ευρέως διαδεδομένος στο εγγύς μέλλον.
- Οι Γάλλοι, έχουν ήδη χρησιμοποιήσει την ΑΙ σε κάποια πτυχή των ταξιδιών τους (42%) και εξ αυτών, σχεδόν όλοι το έκαναν για τον προγραμματισμό ή την κράτηση (97%) ή ενώ ταξίδευαν ήδη (95%).
Αυτό αντανακλά τόσο την αυξανόμενη εξάρτηση από εργαλεία που υποστηρίζονται από ΑΙ όσο και το άνοιγμα των ταξιδιωτών στην τεχνολογία που βελτιώνει τις εμπειρίες τους.
- Στον σχεδιασμό μίας απόδρασης, χρησιμοποιούν συχνότερα την τεχνητή νοημοσύνη για να αναζητήσουν προορισμούς και να καθορίσουν την καλύτερη στιγμή για να πάνε εκεί (29%), για προτάσεις σε εστιατόρια (28%) και να αναζητήσουν τοπικές εμπειρίες ή πολιτιστικές δραστηριότητες (31%).
- Στον προορισμό διευκολύνει σε μεταφράσεις (41%), προτάσεις για δραστηριότητες επί τόπου (44%) και εστιατόρια (33%), καθώς και στον προσανατολισμό σε άγνωστα μέρη ή στα μέσα μεταφοράς (38%).
Η έλλειψη ανθρώπινης επαφής εγείρει αμφιβολίες
- Το 43% θεωρεί την ΑΙ απρόσωπη.
- Οι Γάλλοι επαληθεύουν τα αποτελέσματα, ακόμη και όταν την εμπιστεύεται (το 40% ελέγχει συστηματικά τα γεγονότα και το 21% το κάνει περιστασιακά).
- Το 25% παραμένει αβέβαιο και το 22% αισθάνεται πολύ άβολα, στο να την εμπιστευτεί χωρίς ανθρώπινη επιβεβαίωση.
Αυτή η διστακτικότητα στην εμπιστοσύνη δημιουργεί ένα σαφές όριο. Οι περισσότεροι δεν είναι έτοιμοι να την αφήσουν να λαμβάνει πλήρως αποφάσεις.
Η μεγαλύτερη ευκαιρία, επομένως, έγκειται στην τοποθέτηση της ΑΙ ως εργαλείου υποστήριξης που στοχεύει στην ενίσχυση, και όχι στην αντικατάσταση, της ανθρώπινης κρίσης.
The post Πόσο εμπιστεύονται οι Γάλλοι ταξιδιώτες, την τεχνητή νοημοσύνη appeared first on Tourism Today.