Πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες καταναλωτές για ταξίδια ευεξίας και άθλησης

16 Ιουλίου 2025, 12:29
Μοιραστείτε το:
Πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες καταναλωτές για ταξίδια ευεξίας και άθλησης

Αυξημένο ενδιαφέρον για ταξίδια που συνδυάζουν άθληση, επαφή με τη φύση και δραστηριότητες ευεξίας δείχνει η νέα έρευνα της Klarna για τους Έλληνες καταναλωτές.

Επτά στους δέκα δηλώνουν ότι σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν μέσα στους επόμενους 12 μήνες ένα ταξίδι με αφορμή τη σωματική άσκηση ή την προσωπική ανανέωση, επιβεβαιώνοντας τη στροφή των ταξιδιωτών σε εμπειρίες που ενισχύουν τη φυσική και ψυχική υγεία.

Η πανελλαδική έρευνα διεξήχθη τον Μάιο του 2025, σε δείγμα 1.000 ατόμων, σε συνεργασία με την Appinio. Τα αποτελέσματα είναι αποκαλυπτικά για τις προθέσεις και τις ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών στην Ελλάδα.

Πεζοπορία και φύση στο προσκήνιο

Το 67,5% των συμμετεχόντων εμφανίζεται θετικό ή πολύ θετικό στο ενδεχόμενο ενός ταξιδιού άθλησης, με κορυφαία επιλογή την πεζοπορία (41%). Ακολουθούν η ποδηλασία (14,2%), το σκι (12,6%) και η αναρρίχηση (11,2%).

Αντίστοιχα, το 52,5% δηλώνει ότι σκέφτεται να κάνει ένα ταξίδι ευεξίας, με στόχο τη χαλάρωση και την ψυχική αποφόρτιση. Οι πιο δημοφιλείς λόγοι είναι η επαφή με το φυσικό περιβάλλον (37,2%) και η μείωση του στρες (25,9%), ενώ το 17,6% επιλέγει δραστηριότητες που στοχεύουν στη βελτίωση της ψυχικής υγείας.

Με προσοχή στο κόστος

Παρά την έντονη επιθυμία για τέτοιου είδους ταξίδια, το κόστος παραμένει σημαντικός παράγοντας. Το 69,4% δηλώνει πως για ταξίδι άθλησης δεν θα ξεπερνούσε τα 500€, ενώ ανάλογο ποσοστό (63,3%) αναφέρει το ίδιο για ταξίδι ευεξίας. Μόνο ένα μικρό ποσοστό (2-5%) δηλώνει πρόθυμο να ξοδέψει πάνω από 1.000€.

Τι διευκολύνει την απόφαση

Οι συμμετέχοντες ανέδειξαν ως βασικές διευκολύνσεις τις προσφορές και τις άτοκες πληρωμές.

Ειδικότερα:

  • 44,9% ζητούν αποκλειστικές εκπτώσεις σε ταξίδια και διαμονή.
  • 32,7% θα βοηθούσε ένα αποταμιευτικό πλάνο.
  • 19,5% προτιμούν δυνατότητα αποπληρωμής εισιτηρίων και εξόδων σε 3-4 άτοκες δόσεις.
  • 14,8% αναζητούν ευέλικτες επιλογές πληρωμής, όπως αυτές που προσφέρει η Klarna.

Για τα ταξίδια ευεξίας, οι προτιμήσεις είναι παρόμοιες, με ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στις ευέλικτες πληρωμές (20,6%).

Ευεξία: όχι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη

Η Klarna επισημαίνει πως η ευεξία δεν αποτελεί πλέον προνόμιο των λίγων, αλλά βασική ανάγκη για πολλούς Έλληνες ταξιδιώτες. Η δυνατότητα πληρωμής σε 3 άτοκες δόσεις που προσφέρει, αποτελεί ένα εργαλείο διευκόλυνσης, δίνοντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να απολαύσουν ταξίδια χωρίς να επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό τους.

Η έρευνα αναδεικνύει μια νέα τάση στον ελληνικό τουρισμό, όπου η στροφή προς πιο υγιεινές, βιωματικές εμπειρίες συνδυάζεται με την ανάγκη για οικονομικές και ευέλικτες λύσεις.

The post Πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες καταναλωτές για ταξίδια ευεξίας και άθλησης appeared first on Tourism Today.



Scroll to Top