
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Αμερικανοί και Καναδοί συνεχίζουν να δείχνουν ισχυρή πρόθεση, σχεδιάζοντας πολλαπλά ταξίδια στο εξωτερικό και δίνοντας προτεραιότητα στην ασφάλεια και τις μοναδικές εμπειρίες έναντι του κόστους, σύμφωνα την τελευταία μελέτη της MMGY Travel Intelligence.
Οι τουρίστες από την Βόρεια Αμερική έχουν όρεξη για διεθνή ταξίδια. Η επιθυμία τους έχει φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ και συνδυάζεται με αυτή για πιο ουσιαστικές εμπειρίες στο εξωτερικό.
Η ασφάλεια και η πολιτική σταθερότητα έχουν ξεπεράσει το κόστος ως πρωταρχικοί παράγοντες που επηρεάζουν τα σχέδια για διεθνείς διακοπές.
Το ενδιαφέρον για τις κρουαζιέρες στον ωκεανό έχει αυξηθεί 12 μονάδες από πέρυσι τόσο για τους Αμερικανούς (78%) όσο και για τους Καναδούς (61%).
Η άνοδος αντιπροσωπεύει μια θεμελιώδη μετατόπιση, καθώς η κρουαζιέρα ξεπερνά το τυπικό δημογραφικό της στοιχείο.
Οι νεότεροι ταξιδιώτες οδηγούν τη ζήτηση για περιπετειώδη δρομολόγια σε αναδυόμενες αγορές όπως η Αφρική και η Ασία, ενώ οι καθιερωμένες διαδρομές στην Ευρώπη και την Καραϊβική παραμένουν δημοφιλείς στους μεγαλύτερους σε ηλικία ταξιδιώτες κρουαζιέρας.
Οι αποδράσεις bleisure έχουν γίνει συνήθης πρακτική. Το 88% των Αμερικανών και το 78% των Καναδών επεκτείνουν πλέον τα επαγγελματικά ταξίδια για λόγους αναψυχής.
Οι προορισμοί, τα ξενοδοχεία και οι τουριστικοί πράκτορες που παρέχουν απρόσκοπτες εμπειρίες εργασίας και ψυχαγωγίας βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση για να αξιοποιήσουν αυτήν την τάση των υβριδικών ταξιδιών.
Η ζήτηση για ανθρώπινη εμπειρογνωμοσύνη αυξάνεται καθώς αυξάνεται η πολυπλοκότητα των ταξιδιών.
Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων Αμερικανών (66%) αναμένουν να χρησιμοποιήσουν έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, από 49% προηγουμένως.
Η άνοδος οφείλεται κυρίως στους Millennials, πολλοί από τους οποίους εκτιμούν την υλικοτεχνική υποστήριξη ενός τσυμβούλου στον σχεδιασμό σύνθετων, multi-gen ταξιδιών με τις οικογένειες τους.
Περισσότεροι από 1 στους 3 διεθνείς ταξιδιώτες στις ΗΠΑ (34%) πετούν πλέον τακτικά με business class ή first class, σε σύγκριση με μόλις 25% το 2024.
Η επιλογή σε premium εμπειρίες αντανακλά την επιθυμία των ταξιδιωτών να μεγιστοποιήσουν τον περιορισμένο χρόνο των διακοπών τους.
Είναι ενδιαφέρον ότι 8 στους 10 από αυτούς τους τουρίστες είναι πρόθυμοι να δεχτούν πτήσεις με ανταπόκριση για να έχουν πρόσβαση σε καλύτερες προσφορές, δείχνοντας ότι έχουν στρατηγικό χαρακτήρα σχετικά με το πού ξοδεύουν τα χρήματα τους για αποδράσεις
The post Πόσα διεθνή ταξίδια θα κάνουν τα επόμενα δύο χρόνια Αμερικανοί και Καναδοί appeared first on Tourism Today.