
Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ προτιμούν να σχεδιάζουν και να κάνουν κρατήσεις για τα ταξίδια τους εντός χρονικού διαστήματος 1-3 μηνών.
Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία, αυτή η προβλεψιμότητα δημιουργεί μια εξαιρετική ευκαιρία να ευθυγραμμίσουν τις προωθητικές ενέργειες, το χρονοδιάγραμμα και τα μηνύματα με την πραγματική συμπεριφορά των επισκεπτών. Αυτό προκύπτει από τη μελέτη των τάσεων στις κρατήσεις από την εταιρεία TravelBoom για το 2025.
Στη μελέτη, το 65% των ταξιδιωτών ανέφερε ότι σχεδιάζει τις διακοπές του 1-3 μήνες νωρίτερα, ενώ το 68% κάνει κράτηση για καταλύματα εντός 1-2 μηνών.
Το 86% δήλωσε ότι το ιδανικό χρονικό διάστημα κράτησης εμπίπτει σε διάστημα 2 εβδομάδων έως 4 μηνών, με τους περισσότερους να προτιμούν 1-2 μήνες.
Αυτό το επίπεδο ευθυγράμμισης μεταξύ πραγματικής και ιδανικής συμπεριφοράς είναι σπάνιο σε όλους τους κλάδους – και δίνει στους ξενοδόχους ένα σαφές σχέδιο για το χρονοδιάγραμμα των καμπανιών.
Η προβλέψιμη συμπεριφορά κράτησης απλοποιεί το ημερολόγιο μάρκετινγκ σας και επιτρέπει πιο έξυπνες δαπάνες για διαφημίσεις. Αντί να μαντεύετε πότε οι επισκέπτες μπορεί να κάνουν κράτηση, μπορείτε να :
Ενώ το 69,5% των ταξιδιωτών κάνει κράτηση την ίδια στιγμή με τα προηγούμενα χρόνια, το 15,5% κάνει κράτηση νωρίτερα από ό,τι συνήθιζε.
Τα ξενοδοχεία που προωθούν δωρεάν ακυρώσεις, εγγυήσεις καλύτερων τιμών και εκπτώσεις για πρόωρες κρατήσεις ανταποκρίνονται άμεσα σε αυτή τη ζήτηση.
The post Ποιο εργαλείο υπόσχεται άμεσες κρατήσεις στα ξενοδοχεία appeared first on Tourism Today.