Ποιο εργαλείο υπόσχεται άμεσες κρατήσεις στα ξενοδοχεία

2 Ιουλίου 2025, 08:22
Μοιραστείτε το:
Ποιο εργαλείο υπόσχεται άμεσες κρατήσεις στα ξενοδοχεία

Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ προτιμούν να σχεδιάζουν και να κάνουν κρατήσεις για τα ταξίδια τους εντός χρονικού διαστήματος 1-3 μηνών.

Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία, αυτή η προβλεψιμότητα δημιουργεί μια εξαιρετική ευκαιρία να ευθυγραμμίσουν τις προωθητικές ενέργειες, το χρονοδιάγραμμα και τα μηνύματα με την πραγματική συμπεριφορά των επισκεπτών. Αυτό προκύπτει από τη μελέτη των τάσεων στις κρατήσεις από την εταιρεία TravelBoom για το 2025.

Ιδανικό το διάστημα κράτησης 1-3 μηνών

Στη μελέτη, το 65% των ταξιδιωτών ανέφερε ότι σχεδιάζει τις διακοπές του 1-3 μήνες νωρίτερα, ενώ το 68% κάνει κράτηση για καταλύματα εντός 1-2 μηνών.

Το 86% δήλωσε ότι το ιδανικό χρονικό διάστημα κράτησης εμπίπτει σε διάστημα 2 εβδομάδων έως 4 μηνών, με τους περισσότερους να προτιμούν 1-2 μήνες.

Αυτό το επίπεδο ευθυγράμμισης μεταξύ πραγματικής και ιδανικής συμπεριφοράς είναι σπάνιο σε όλους τους κλάδους – και δίνει στους ξενοδόχους ένα σαφές σχέδιο για το χρονοδιάγραμμα των καμπανιών.

Τι σημαίνει για τη στρατηγική μάρκετινγκ ξενοδοχείων

Η προβλέψιμη συμπεριφορά κράτησης απλοποιεί το ημερολόγιο μάρκετινγκ σας και επιτρέπει πιο έξυπνες δαπάνες για διαφημίσεις. Αντί να μαντεύετε πότε οι επισκέπτες μπορεί να κάνουν κράτηση, μπορείτε να :

  • Προγραμματίστε καμπάνιες 1-3 μήνες πριν από τις ημερομηνίες αιχμής.
  • Ξεκινήστε προωθητικές ενέργειες earlybird που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των ταξιδιωτών.
  • Ο χρόνος retargeting και τα email μειώνονται στο παράθυρο κράτησης.
  • Παρακολούθηση τάσεων: Μια στροφή προς τις πιο πρόωρες κρατήσεις.

Ενώ το 69,5% των ταξιδιωτών κάνει κράτηση την ίδια στιγμή με τα προηγούμενα χρόνια, το 15,5% κάνει κράτηση νωρίτερα από ό,τι συνήθιζε.

Τα ξενοδοχεία που προωθούν δωρεάν ακυρώσεις, εγγυήσεις καλύτερων τιμών και εκπτώσεις για πρόωρες κρατήσεις ανταποκρίνονται άμεσα σε αυτή τη ζήτηση.

Βήματα δράσης για τους επαγγελματίες μάρκετινγκ ξενοδοχείων

  • Στοχεύστε τις προωθητικές ενέργειες στο παράθυρο των 1-3 μηνών.
  • Χρησιμοποιήστε ενδείξεις επείγοντος (όπως “περιορισμένη διαθεσιμότητα”).
  • Δώστε κίνητρα για πρόωρες κρατήσεις με ευέλικτες προσφορές.
  • Υποστηρίξτε τη συνέπεια ευθυγραμμίζοντας τα μηνύματα με τα προτιμώμενα χρονοδιαγράμματα.
  • Η συνέπεια είναι το νέο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

The post Ποιο εργαλείο υπόσχεται άμεσες κρατήσεις στα ξενοδοχεία appeared first on Tourism Today.



Scroll to Top