Οι επιβάτες ψηφίζουν τις 10 πιο “μισητές” αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο

29 Οκτωβρίου 2025, 07:36
Μοιραστείτε το:
Οι επιβάτες ψηφίζουν τις 10 πιο “μισητές” αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα αεροπορικά ταξίδια έχουν μετατραπεί σε ταλαιπωρία το τελευταίο διάστημα, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε.
Από καθυστερήσεις, ακυρώσεις και χαμένες αποσκευές μέχρι γεμάτες καμπίνες, οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο εκφράζουν την απογοήτευση τους.

Νέα μελέτη από την Click Intelligence σε 84 χώρες, αποκαλύπτει τον Δείκτη Δυσαρέσκειας 2025, με τις 10 αεροπορικές εταιρείες που παιδεύουν περισσότερο τους επιβάτες.

Στην ανάλυση μετατρέπει την δυσαρέσκεια σε δεδομένα, με βάση κριτικές επιβατών, αξιολογήσεις με αστέρια από την Skytrax, όγκο αναζήτησης παραπόνων και περιστατικά ασφαλείας ή λειτουργίας.

Το πλαίσιο έχει σημασία

Οι αερομεταφορείς -πλήρους εξυπηρέτησης ή low cost– έλαβαν βαθμολογίες από 0 έως 100. Όσο υψηλότερο είναι το σκορ, τόσο μεγαλύτερη είναι και η γκρίνια από τους επιβάτες.

  • Ο Δείκτης Δυσαρέσκειας 2025 αποκαλύπτει μια εντυπωσιακή αλήθεια. Το μέγεθος των αεροπορικών εταιρειών δεν ισοδυναμεί με ικανοποίηση.
  • Ο αριθμός των επιβατών μεγάλων αεροπορικών εταιρειών μπορεί να τους βοηθήσει αμβλύνοντας το σκορ χαμηλής απόδοσης σε σχέση με περισσότερες πτήσεις, επιβάτες και αεροσκάφη.
  • Τα μεγαλύτερα δίκτυα και ο υψηλότερος αριθμός επιβατών μπορούν να ενισχύσουν τον όγκο αναζήτησης και την έκθεση σε μη τακτικές λειτουργίες, ωστόσο η κακή επικοινωνία και το πρόβλημα με τις βαλίτσες εξακολουθούν να επηρεάζουν αρνητικά την εμπειρία.
  • Οι low cost δεν υπόσχονται άνεση, αλλά προσφέρουν αυτό που διαφημίζουν, τα φθηνά εισιτήρια και τις βασικές υπηρεσίες.
  • Εν τω μεταξύ, οι παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες δυσκολεύονται να εξισορροπήσουν τη μείωση του κόστους με την εξυπηρέτηση πελατών.

Καθυστερήσεις και χαμένες αποσκευές

  • Σχεδόν μία στις τέσσερις πτήσεις παγκοσμίως φτάνει με καθυστέρηση, ενώ πάνω από 30 εκατομμύρια αποσκευές χάνονται κάθε χρόνο. Αυτά επιδεινώνουν την οργή των ταξιδιωτών.
  • Στην κορυφή είναι ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Αμερικής. Η American Airlines κατέλαβε την πρώτη θέση στη συνολική δυσαρέσκεια.
    Το συνολικό σκορ της είναι 56/100, είχε βαθμολογία εμπειρίας επιβατών 2,9/10. Το ιστορικό ασφάλειας της πρόσθεσε στις ανησυχίες των επιβατών, με 11 μεγάλες βλάβες και ατυχήματα.
  • Στο top 10 οι μισές αεροπορικές εταιρείες είναι από την Ευρώπη. Πρόκειται για τις Air France (4η θέση), Ryanair (4η θέση), Scandinavian Airlines (SAS) (8η θέση), Wizz Air (9η θέση), British Airways (10η θέση).

Οι επιβάτες ψηφίζουν τις 10 πιο “μισητές” αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο

  • American Airlines: Δείκτης Δυσαρέσκειας 56 / Ατυχήματα 11 / Βαθμολογία εμπειρίας επιβάτη 2,9 / Πρόβλημα ο υψηλός όγκος παραπόνων και η ασυνεπής εξυπηρέτηση
  • Frontier Airlines: Δείκτης Δυσαρέσκειας 55 / Ατυχήματα 5 / Βαθμολογία εμπειρίας επιβάτη 2 / Πρόβλημα τα πρόσθετα έξοδα και η κακή άνεση
  • United Airlines: Δείκτης Δυσαρέσκειας 54 / Ατυχήματα 0 / Βαθμολογία εμπειρίας επιβάτη 3,3 / Πρόβλημα η εξυπηρέτηση πελατών και η διαχείριση επιστροφών χρημάτων
  • Air France: Δείκτης Δυσαρέσκειας 53 / Ατυχήματα 11 / Βαθμολογία εμπειρίας επιβάτη 5 / Πρόβλημα οι χαμένες αποσκευές και η ασυνέπεια εξυπηρέτησης
  • Ryanair: Δείκτης Δυσαρέσκειας 51 / Ατυχήματα 0 / Βαθμολογία εμπειρίας επιβάτη 2,8 / Πρόβλημα η άνεση και οι πρόσθετες χρεώσεις
  • AirAsia: Δείκτης Δυσαρέσκειας 50 / Ατυχήματα 1 / Βαθμολογία εμπειρίας επιβάτη 2,8 / Πρόβλημα οι καθυστερήσεις και η σύγχυση σχετικά με την πολιτική αποσκευών
  • Aeromexico: Δείκτης Δυσαρέσκειας 49 / Ατυχήματα 6 / Βαθμολογία εμπειρίας επιβάτη 3 / Πρόβλημα οι καθυστερήσεις επιστροφής χρημάτων και ο κακός χρόνος απόκρισης
  • Scandinavian Airlines (SAS): Δείκτης Δυσαρέσκειας 47 / Ατυχήματα 3 / Βαθμολογία εμπειρίας επιβάτη 3,4 / Πρόβλημα η ασυνεπής ποιότητα υπηρεσιών
  • Wizz Air: Δείκτης Δυσαρέσκειας 45 / Ατυχήματα 0 / Βαθμολογία εμπειρίας επιβάτη 3 / Πρόβλημα η εξυπηρέτηση πελατών και οι κρυφές χρεώσεις
  • British Airways: Δείκτης Δυσαρέσκειας 43 / Ατυχήματα 10 / Βαθμολογία εμπειρίας επιβάτη 6 / Πρόβλημα οι ψηλές αναζητήσεις για χαμένες αποσκευές

Όταν τα μικρά προβλήματα γίνονται μεγάλα παράπονα

Οι επιβάτες κρίνουν τις αεροπορικές εταιρείες όχι μόνο από το αν προκύπτουν προβλήματα, αλλά και από το πώς αντιδρούν όταν αυτά συμβαίνουν.

Όπως δήλωσε ο James Owen, συνιδρυτής και διευθυντής της Click Intelligence, «οι αεροπορικές εταιρείες με τη χειρότερη ικανοποίηση πελατών μοιράζονται ένα κοινό μοτίβο.

Αντιμετωπίζουν τα προβλήματα εξυπηρέτησης ως μεμονωμένα περιστατικά και όχι ως συνδεδεμένες εμπειρίες που συσσωρεύουν την απογοήτευση των επιβατών με την πάροδο του χρόνου.

Όταν μια αεροπορική εταιρεία χάνει την αποσκευή σας, καθυστερεί την πτήση σας και στη συνέχεια σας κάνει να περιμένετε στην αναμονή για ώρες.
Κάθε πρόβλημα κάνει τα άλλα να φαίνονται χειρότερα, μετατρέποντας μικρά ζητήματα σε μεγάλα παράπονα».

 

The post Οι επιβάτες ψηφίζουν τις 10 πιο “μισητές” αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο appeared first on Tourism Today.



Scroll to Top