Τις τάσεις στα πολυτελή ταξίδια των Αμερικανών για τη νέα χρονιά αποκαλύπτει στην πρόσφατη μελέτη της, η Classic Vacation.
Η έρευνα ανάμεσα σε συμβούλους της, προσφέρει αποκλειστικές πληροφορίες σχετικά με τις συμπεριφορές κράτησης, τα κίνητρα και τις αναδυόμενες προτιμήσεις των τουριστών από τις ΗΠΑ.
Συνολικά, το 2026 αναμένεται να είναι μια χρονιά που θα καθοριστεί από σκόπιμα, αργά, καθηλωτικά και αναβαθμισμένα ταξίδια.
Τα 3 κορυφαία κίνητρα που ωθούν τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση ταξιδιών θα είναι τα εξής : ο εορτασμός ορόσημων, η ξεκούραση και χαλάρωση καθώς και ο οικογενειακός χρόνος.
Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο να επισκεφθούν παραλίες, σημαντικά πολιτιστικά αξιοθέατα και περιοχές εκτός δημοφιλών περιοχών.
Μαζί με τη χαλάρωση, οι ταξιδιώτες αναζητούν τις συγκινήσεις, με πολλούς να κάνουν κρατήσεις για ταξίδια που επικεντρώνονται σε μοναδικές και συναρπαστικές εμπειρίες.
Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι αναφέρουν ότι οι Αμερικανοί κάνουν κρατήσεις πολύ νωρίτερα για να εξασφαλίσουν τις προτιμώμενες εμπειρίες και καταλύματα.
Οι ταξιδιώτες επιθυμούν όλο και περισσότερο ταξίδια με πρόθεση, επιλέγοντας καθηλωτικά δρομολόγια, μεγαλύτερες διαμονές και ήσυχα πολυτελή καταφύγια που ενισχύουν τη σύνδεση και το νόημα με τη ζωή.
Μια αυξανόμενη έκφραση αυτής της τάσης είναι ο «Τουρισμός Κληρονομιάς» ή «Τουρισμός Ριζών», καθώς περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν προορισμούς προγόνων για να ενισχύσουν την αίσθηση της ταυτότητάς τους, συχνά μέσω ταξιδιών πολλών γενεών που επικεντρώνονται σε κοινές ιστορίες και ιστορία.
Τα ταξίδια ευεξίας συνεχίζουν να αυξάνονται καθώς οι Αμερικανοί αναζητούν ηρεμία, ξεκούραση και ψηφιακή αποστασιοποίηση.
Οι σύμβουλοι αναφέρουν έντονο ενδιαφέρον για αποδράσεις χαμηλής διέγερσης που ονομάζονται “Hushpitality” που δίνουν έμφαση στην ηρεμία, τη φύση και την ψυχική αποκατάσταση.
Σχετικές έννοιες περιλαμβάνουν το “Dead Zoning” (διακοπές χωρίς συσκευές), τις αποδράσεις στον ωκεανό “Blue-Mind” και τις “Glow-Cations” που επικεντρώνονται σε θεραπείες spa και ομορφιάς.
Τα εξατομικευμένα, ήσυχα, πολυτελή ταξίδια αποτελούν ολοένα και περισσότερο το πρότυπο. Οι Αμερικανοί θέλουν αποδράσεις που αισθάνονται προσαρμοσμένα, με μικρο-πολυτελείς πινελιές που αναβαθμίζουν το ταξίδι όπως μια ξεχωριστή νύχτα σε μια premier σουίτα, απρόσκοπτες ιδιωτικές μετακινήσεις ή εξατομικευμένες εμπειρίες.
Οι “Suite-cations” και οι σύντομες, υψηλής επίδρασης “micro-cations” συνεχίζουν να αυξάνονται, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν άνεση, αποκλειστικότητα και ουσιαστικές αναβαθμίσεις.
Τα ομαδικά ταξίδια και τα ταξίδια που βασίζονται σε σχέσεις εξελίσσονται, καθώς οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στις κοινές εμπειρίες με τους ανθρώπους που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία. Τα «ταξίδια με ζευγάρια» και τα ταξίδια με θαυμαστές που έχουν ίδιες προτιμήσεις για συναυλίες ή αθλητικές εκδηλώσεις κερδίζουν έδαφος.
Οι οικογένειες αγκαλιάζουν την «επιρροή των παιδιών», αφήνοντας τα παιδιά να διαμορφώνουν το δρομολόγιο, ενώ τα ταξίδια χωρίς παιδιά παραμένουν δημοφιλή για τον δεσμό που προσφέρουν μεταξύ παππού-γιαγιάς και εγγονιού. Σε όλα τα τμήματα, τα ταξίδια γίνονται πιο κοινωνικά, πιο στοχευμένα και πιο ευθυγραμμισμένα με τις προσωπικές σχέσεις.
Μια ανανεωμένη νοοτροπία YOLO εμπνέει τους ταξιδιώτες να κάνουν επιτέλους τα ταξίδια που ονειρεύονταν εδώ και καιρό. Οι σύμβουλοι αναφέρουν ότι οι πελάτες στρέφονται σε ονειρικούς προορισμούς και σημαντικές εμπειρίες με μια στάση «γιατί να περιμένουμε;» αντανακλώντας τις παρατεταμένες επιπτώσεις των ταξιδιών εκδίκησης μετά την πανδημία και την επιθυμία να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο.
The post Ελλάδα επιλέγουν οι Αμερικανοί για πολυτελή ταξίδια το 2026 appeared first on Tourism Today.