
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Εκτεταμένες διακοπές στο διαδίκτυο που σχετίζονται με ένα πρόβλημα στο cloud computing της Amazon επηρέασαν και τα ταξίδια νωρίς σήμερα το πρωί. Μεγάλες αεροπορικές εταιρείες είχαν προβλήματα με τις λειτουργίες check-in και κράτησης.
Οι ιστότοποι αρκετών αερομεταφορέων στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Delta Air Lines και United Airlines, επηρεάστηκαν από την ωριαία διακοπή λειτουργίας υπηρεσιών της Amazon Web Services (AWS).
Ενώ καμία από τις δύο αεροπορικές εταιρείες δεν σχολίασε τη διακοπή, οι πελάτες ανέφεραν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι δεν είχαν πρόσβαση στις λειτουργίες check-in, σε κρατήσεις ή να παραδώσουν τις αποσκευές τους, το πρωί της Δευτέρας.
Στο X, εκπρόσωπος της United Airlines δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρεία «αντιμετώπιζε ένα σφάλμα συστήματος που επηρέαζε τα διαδικτυακά μας εργαλεία, Ενώ δεν έχουμε ακόμη επιβεβαιωμένο χρονοδιάγραμμα, συνιστούμε να ελέγχετε περιοδικά για ενημερώσεις».
Οι καθυστερήσεις στις πτήσεις που σχετίζονταν με τη διακοπή ήταν ελάχιστες, σύμφωνα με το FlightAware.com.
Μετά από αρκετές ώρες προβλημάτων, η Amazon σε ανακοίνωση της υπογραμμίζει πως «βλέπουμε σημαντικά σημάδια ανάκαμψης. Τα περισσότερα αιτήματα θα πρέπει τώρα να είναι επιτυχή.
Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με ένα συσσωρευμένο αριθμό αιτημάτων που βρίσκονται σε ουρά. Θα συνεχίσουμε να παρέχουμε πρόσθετες πληροφορίες».
The post Αποκαταστάθηκε η λειτουργία της Amazon που επηρέασε και τα ταξίδια appeared first on Tourism Today.