Τζένιφερ Λόπεζ για τη δύσκολη περίοδο μετά το διαζύγιο με τον Μπεν Άφλεκ: Κάθισα και είπα «πρέπει να τα βρεις με τον γαμ*** εαυτό σου»

16 Ιουνίου 2026, 21:00
Μοιραστείτε το:
Τζένιφερ Λόπεζ για τη δύσκολη περίοδο μετά το διαζύγιο με τον Μπεν Άφλεκ: Κάθισα και είπα «πρέπει να τα βρεις με τον γαμ*** εαυτό σου»
Η τραγουδίστρια δήλωσε πως τα τελευταία δύο χρόνια μετά τον χωρισμό τους λειτουργούν θεραπευτικά για την ίδια


Scroll to Top