Lifestyle
Μάρω Κοντού: Σπάει τη σιωπή της μέσα από το νοσοκομείο – Όλα όσα δήλωσε σε τηλεφωνική παρέμβαση
Στο νοσοκομείο «Αττικόν» νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού, με την κατάσταση της υγείας της να προκαλεί αντιθέσεις ανάμεσα στις επίσημες δηλώσεις των συνδικαλιστών υγείας και στις διευκρινίσεις της ίδιας της ηθοποιού. Προκειμένου να σταματήσει η παραφιλολογία που ξεκίνησε από τις πρωινές ώρες, η ίδια η Μάρω Κοντού επέλεξε να πάρει θέση και να ενημερώσει απευθείας τον τηλεοπτικό σταθμό Mega για το τι ακριβώς συνέβη, ξεκαθαρίζοντας ότι η εισαγωγή της οφείλεται σε ένα ατύχημα μέσα στο σπίτι της. Όπως μεταδόθηκε στην εκπομπή «Live News»: «Η Μάρω Κοντού λοιπόν επικοινώνησε με το Mega και ήθελε να διευκρινίσει κάποια πράγματα γιατί υπάρχουν κάποιες ανακρίβειες που κυκλοφορούν από το πρωί. Η γυναίκα έπεσε και γλίστρησε και έσπασε το πόδι της, έχει κάκωση στο αριστερό ισχίο, έχει σπάσει ένα πλευρό στο ύψος του πνεύμονα και πλέον νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Αττικόν». Παράλληλα, από τον σταθμό υπογραμμίστηκε ότι η κατάσταση της πρωταγωνίστριας είναι σταθερή, προσθέτοντας τη δήλωση: «επικοινωνεί κανονικά με το περιβάλλον.» Οι φήμες και η αρχική ενημέρωση […]
newsbeast.gr