Μαρίνα Σπανού: Βγήκα στον δρόμο με μία κιθάρα γιατί ήθελα να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους

26 Ιουνίου 2026, 16:56
Μοιραστείτε το:
Μαρίνα Σπανού: Βγήκα στον δρόμο με μία κιθάρα γιατί ήθελα να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους
Ήθελα να συναντήσω παιδιά της γενιάς μου, να συνομιλήσουμε και να συνδεθούμε μέσω της μουσικής, ανέφερε η τραγουδίστρια


Scroll to Top