Lifestyle
Μαίρη Συνατσάκη: Η μάχη με την βουλιμία, την ανορεξία και τον αυτοτραυματισμό που κράτησε σχεδόν 10 χρόνια
Σε μια βαθιά προσωπική αποκάλυψη για τις σοβαρές διατροφικές διαταραχές και τον αυτοτραυματισμό που σημάδεψαν το παρελθόν της προχώρησε η Μαίρη Συνατσάκη, περιγράφοντας τη σκληρή μάχη που έδωσε επί μία δεκαετία για να ξεφύγει από τον έλεγχο της νευρικής ανορεξίας και της βουλιμίας. Μιλώντας στην εκπομπή «Μαθήματα Ζωής», η Youtuber εξήγησε πως η διαστρεβλωμένη εικόνα για το σώμα της ξεκίνησε από την παιδική της ηλικία, επηρεασμένη από τα πρότυπα των media της εποχής. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ήμουν πάρα πολύ μικρή όταν άρχισε να με απασχολεί η όψη του σώματός μου, περισσότερο από αυτό που θεωρώ ότι είναι οκ για την ηλικία των 10 ετών. Ξεκίνησα με το να βγάλω το βραδινό από την εξίσωση. Ήμουν 12 ετών. Πεινούσα και έλεγα στον εαυτό μου “πιες λίγο νερό”». Τα ακραία γεύματα, τα ψέματα και ο δεκαετής κύκλος της βουλιμίας Η κατάσταση άρχισε να ξεφεύγει από κάθε έλεγχο όταν η Μαίρη Συνατσάκη έφτασε στην ηλικία των 15 ετών, με την καθημερινότητά της να […]
newsbeast.gr