Ο Κωνσταντίνος Αργυρός μίλησε για ακόμα μια φορά με τα καλύτερα λόγια για την Αλεξάνδρα Νίκα, σε δηλώσεις που παραχώρησε στην εκπομπή «Breakfast@Star» και μεταδόθηκαν το πρωί της Τρίτης 23 Ιουνίου. Ο δημοφιλής τραγουδιστής μίλησε για το νέο μέλος της οικογένειάς τους και τον προγραμματισμό ενόψει της ερχόμενης σεζόν. Δήλωσε χαρούμενος που έχει στο πλευρό του, μια «τόσο όμορφη και καλή γυναίκα», όπως είπε για την σύζυγό του.
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η Αλεξάνδρα Νίκα απέκτησαν τον πρώτο τους γιο, Βασίλη, τον Νοέμβριο του 2024 και στις 8 Ιουνίου 2026 ήρθε στη ζωή η κόρη τους. Οι δυο τους ζουν ίσως μια από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής τους.
«Είναι νεογέννητο τώρα το μωρό. Είναι 12-13 ημερών. Μεγαλώνει η οικογένεια. Χαρά, συναισθήματα πάρα πολύ όμορφα. Δυσκολίες βέβαια, ξέρεις γιατί τώρα είναι ένα καινούργιο μέλος. Εγώ έχω μεγαλώσει σε μεγάλη οικογένεια. Είμαστε τρία παιδιά κι εμείς, οπότε, ξέρεις, μ’ αρέσει να υπάρχει έτσι χαρά και ζωή στο σπίτι» είπε αρχικά ο Κωνσταντίνος Αργυρός.
«Είμαστε μια αγαπημένη οικογένεια, χαίρομαι πάρα πολύ που έχω μια τόσο όμορφη και καλή γυναίκα, προσέχουμε την οικογένειά μας. Απλά πράγματα, καθημερινά… Εκεί βρίσκεται η ουσία, στα απλά, στις καθημερινές στιγμές και σε μια αγκαλιά. Δεν έχω αλλάξει κάτι, να σου πω την αλήθεια» ανέφερε ο τραγουδιστής για τη γέννηση της κόρης του.
«Τώρα έχω κάποιες τελευταίες δουλειές να τακτοποιήσω όσον αφορά στην οικογένεια και τώρα θα ξεκινήσουμε να κάνουμε τα απαραίτητα meeting και ραντεβού να δούμε τι ακριβώς θέλουμε για την επόμενη σεζόν, πώς θέλουμε να εκφραστούμε φέτος και τα λοιπά. Τώρα, σημαντικό είναι ότι πάμε τώρα στην Κρήτη για το φίλο μας το Μάνο, για μια φιλανθρωπική συναυλία» συμπλήρωσε ο δημοφιλής καλλιτέχνης.
Για τον Αντώνη Ρέμο, ο Κωνσταντίνος Αργυρός σχολίασε: «Κοίταξε, ο καθένας όπως νιώθει, ο καλλιτέχνης έτσι είναι. Όπως εκφράζεται, όπως θέλει να νιώθει, όπως, αν θέλει να βρει λίγο, ξέρεις, κάποια πράγματα, πρέπει και λίγο να αποστασιοποιηθεί για να δει τι πραγματικά τον εκφράζει και τα λοιπά. Και χαίρομαι για τον Αντώνη που είναι ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες στην Ελλάδα και νομίζω ότι θα επανέλθει πολύ καλά».
Στις 11 Ιουνίου η Αλεξάνδρα Νίκα πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο έχοντας στο πλευρό της τον σύζυγό της. «Δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα στον κόσμο. Ήμουν σε όλη τη διάρκεια του τοκετού, δεν γινόταν να το χάσω αυτό» είχε πει τότε ο Κωνσταντίνος Αργυρός.
To άρθρο Κωνσταντίνος Αργυρός για Αλεξάνδρα Νίκα: Χαίρομαι πάρα πολύ που έχω μια τόσο όμορφη και καλή γυναίκα δημοσιεύτηκε στο NewsIT .