Η Ολίβια Ροντρίγκο διοργάνωσε το πρώτο της φεστιβάλ για καλό σκοπό: Tα έσοδα θα διατεθούν σε οργανισμούς για την ενδυνάμωση των γυναικών

23 Ιουνίου 2026, 21:22
Μοιραστείτε το:
Η Ολίβια Ροντρίγκο διοργάνωσε το πρώτο της φεστιβάλ για καλό σκοπό: Tα έσοδα θα διατεθούν σε οργανισμούς για την ενδυνάμωση των γυναικών
Η έναρξη θα πραγματοποιηθεί στις 29 Αυγούστου στο Great Park του Irvine στην Καλιφόρνια - «Δεν έχω νιώσει ποτέ ξανά τόσο μεγάλο ενθουσιασμό», δήλωσε η τραγουδίστρια


Scroll to Top