Ένα πρόβλημα υγείας ταλαιπωρεί το τελευταίο διάστημα την Καίτη Γαρμπή και μάλιστα την αναγκάζει να ακυρώσει για έναν μήνα τις συναυλίες που είχε προγραμματίσει να δώσει φέτος το καλοκαίρι μαζί με τον Διονύση Σχοινά.
Η γνωστή τραγουδίστρια τη Δευτέρα (22.06.2026) δημοσίευσε ένα βίντεο στο Instagram εξηγώντας ότι μία ψύχη εξελίχθηκε σε βαριά φαρυγγολαρυγγίτιδα και ο γιατρός επέβαλε στην Καίτη Γαρμπή αυστηρή αφωνία για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες. Έτσι, αναγκάζεται να ακυρώσει τρεις από τις επικείμενες συναυλίες της.
«Στον τελικό του Just The 2 Of Us έπαθα μια πολύ γερή ψύξη. Η ψύξη αυτή μου άφησε ένα στραβό χειλάκι το οποίο παλεύω με κορτιζόνη για να επανέλθει εδώ και περίπου ένα μήνα. Κάθε μέρα όλο και κάτι γίνεται και βελτιώνεται. Όμως, η ψύξη αυτή εξελίχθηκε και σε βαριά φαρυγγολαρυγγίτιδα. Ο γιατρός διέγνωσε έντονο οίδημα στις φωνητικές μου χορδές και μου επέβαλε αυστηρή αφωνία για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες και ειδική αγωγή για να μην κινδυνεύσει η φωνή μου», ανέφερε στο video που ανέβασε στα social media η Καίτη Γαρμπή.
Οι συναυλίες που ακυρώνονται είναι σε Έδεσσα, Θεσσαλονίκη και Βόλο.
Όσοι έχουν αγοράσει εισιτήρια ηλεκτρονικά μέσω της more.com, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει αυτόματα στην κάρτα με την οποία έγινε η αγορά. Όσοι αγόρασαν εισιτήρια από φυσικά σημεία πώλησης με μετρητά, θα πρέπει να στείλουν τον αριθμό παραγγελίας στο email cancellations@paniklive.gr προκειμένου να τους επιστραφούν τα χρήματα. Οι υπόλοιπες συναυλίες του «Με Εσένα Μόνο tour» θα πραγματοποιηθούν κανονικά.
Η Καίτη Γαρμπή και ο Διονύσης Σχοινάς ταξιδεύουν αυτό το καλοκαίρι ανά την Ελλάδα με το «Με Εσένα Μόνο your», μετά και τις κοινές sold out εμφανίσεις τους στη νυχτερινή Αθήνα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
To άρθρο Η Καίτη Γαρμπή ακυρώνει συναυλίες για λόγους υγείας: Έπαθα βαριά φαρυγγολαρυγγίτιδα δημοσιεύτηκε στο NewsIT .