Δέσποινα Μοιραράκη: Η τρυφερή ανάρτησή της για τα 4 χρόνια από τον θάνατο του συζύγου της, Γιάννη Κοντούλη

24 Ιουνίου 2026, 20:05
Μοιραστείτε το:
Δέσποινα Μοιραράκη: Η τρυφερή ανάρτησή της για τα 4 χρόνια από τον θάνατο του συζύγου της, Γιάννη Κοντούλη

Συγκινεί η ανάρτηση της Δέσποινας Μοιραράκη για τα τέσσερα χρόνια από τον θάνατο του συζύγου της, Γιάννη Κοντούλη, με τη σημερινή μέρα (24/6/2026) να αποτελεί μία από αυτές που της θυμίζουν τον αγαπημένο της.

Η Δέσποινα Μοιραράκη, το μεσημέρι της Τετάρτης 24 Ιουνίου έκανε μία ανάρτηση στα social media, τιμώντας τη μνήμη του Γιάννη Κοντούλη με τον οποίο μοιράστηκε σημαντικές στιγμές της ζωής της.

Η επιχειρηματίας δημοσίευσε μια φωτογραφία του συζύγου της, συνοδεύοντάς τη με λόγια αγάπης και ευγνωμοσύνης.

«24/6/2022 Η Άγκυρα ξέσυρε! Αείμνηστε Ναύαρχε, θα σε αγαπώ και θα σε τιμώ για πάντα στη ζωή μου. Συνέχισε να με προστατεύεις και να με καθοδηγείς….Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου», έγραψε στη λεζάντα.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Despina Miraraki (@despina_miraraki)

Υπενθυμίζεται ότι ο Γιάννης Κοντούλης έφυγε από τη ζωή στις 24 Ιουνίου 2022, ύστερα από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο.

To άρθρο Δέσποινα Μοιραράκη: Η τρυφερή ανάρτησή της για τα 4 χρόνια από τον θάνατο του συζύγου της, Γιάννη Κοντούλη δημοσιεύτηκε στο NewsIT .



Scroll to Top