Δέσποινα Μοιραράκη για τα τέσσερα χρόνια από τον θάνατο του Γιάννη Κοντούλη: Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου

24 Ιουνίου 2026, 16:51
Μοιραστείτε το:
Δέσποινα Μοιραράκη για τα τέσσερα χρόνια από τον θάνατο του Γιάννη Κοντούλη: Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου
Ο σύζυγος της παρουσιάστριας έφυγε από τη ζωή το 2022 χάνοντας τη μάχη του με τον καρκίνο


Scroll to Top