Βαλέρια Κουρούπη: Άφησα πράγματα και είπα πολλά «όχι» για να είμαι με το παιδί μου, βλέπω ότι έχω κάνει πολύ καλή δουλειά

26 Ιουνίου 2026, 20:15
Μοιραστείτε το:
Βαλέρια Κουρούπη: Άφησα πράγματα και είπα πολλά «όχι» για να είμαι με το παιδί μου, βλέπω ότι έχω κάνει πολύ καλή δουλειά
Δεν είχα το κόλλημα της Ελληνίδας μάνας, η οποία δεν κάνει βήμα χωρίς τον γιο της, διευκρίνισε η ηθοποιός


Scroll to Top