Τι παθαίνει ένας 14χρονος έφηβος ένα χρόνο μετά την απόκτηση του πρώτου του κινητού – Οι 3 μεγάλοι κίνδυνοι

27 Ιουνίου 2026, 09:01
Μοιραστείτε το:
Τι παθαίνει ένας 14χρονος έφηβος ένα χρόνο μετά την απόκτηση του πρώτου του κινητού – Οι 3 μεγάλοι κίνδυνοι
Η χρήση του κινητού στην εφηβεία μπαίνει στο μικροσκόπιο νέας μελέτης, με τους ειδικούς να τονίζουν τον ρόλο των ορίων


Scroll to Top